Followers

fizaiz cookies

fizaiz cookies
RM 10/balang.tempahan?contact 012-595 3789 (fizah)

Thursday, January 22, 2009

cuti yg xbape cuti..

semalam konon2nya nk cuti..yela..dh 20 hr kje xde cuti kan..so dgn semangat yg tggi n berkobar2..aku tekad dlm ati.. ARINI AKU NK CUTI..NK DOK UMAH JE!!!! cheewah..konon2nye la kan..so pg semalam ngan semangat cuti yg ada aku bangun seawal 7.30 pagi (awal la memandangakn bleh skip subuh skrg ni..)so bangun kemas2 bilik, basuh selimut kesayangan..basuh baju..mop lantai bilik..n sume2..aku mandi n siap2 nk g pasar kt Arau ..beli pape patut utk masak pg ni..balik dr pasar singgah beli roti canai lak kt adik2 umah..brekfes sama2 la pg semalam..

dh siap makan pagi aku pn mula la masuk dapur utk stat masak..menu special..RENDANG AYAM..yg ni mmg dah lama aku idam2kan..(wpun xbape reti nk wat..aku gagahkan gak..hahaha)so..misi bermula..setelah beberapa ketika..ini la hasilnya..tarraaaaaaaaa....

jadi x?wahaha..apepn..we enjoy the meal..ade satu lagi side dish tapi lupa lak nk amik gambo nye..
xpela,next time lak aku upload ye..tapi xjanji la..tggu semangat rajin masak dtg balik..hehe..dh nk jd wife org pn still ada timing nk rajin masak..teruk tul..

so counting days punya counting..tggal 53 hari lagi..sebulan lebih je la pn..stakat ni kad aku dh g tempah dh..tggal nk g amik ke..kalo xde pape aral ari isnin depan ni siap la..aku print depan je..yg kt dalam kad aku wat sndri sajo..hehe..yg tu dh siap pn..tggu kad tu siap, then aku tampal je kt dalam kad tu..jimat sangat dr g tempah full kt kedai..:)

bunga telur pn dh nk mula wat next week!projek bersama ngan sarah ni..credit to her..dia la yg sibuk2 dr aku..best2..mjur dok dekat ngan dia..:)malam td kami g Jitra..cr barang2 utk wat hantaran n bungan telur..kebetulan lak kakaknya Balqis nk kwin bulan 3 ni gak..selang 3 4 hari je ngan aku..hehe..best2..kenduri sama2..jimat la masa nk amik cuti tu..

actually banyak kje nk kena wat ni tapi tangan gatal nk menulis..haha..macam2 la..bila pk pasal kwin nk seronok pn ada, xsronok pn ada gak..tapi banyak yg seronok la..:)hehe..k la..nk sambung wat kje..daa..

sambung balik jp..semalam lepas masak n sume2 tu, aku dtg kedai gak..settlekan 2 3 kje..so aku xde la cuti semalam..kje jugak half day..huhu..benci tul..bukan benci kje..benci ngan pendirian yg xbape nk tetap nih..huh..geram..bila nk cuti?ha..28 hb ni aku nk balik kg..sampai 2hb feb..perghh..lama tu..hahaha..puas ati kan??amik kau..bercuti sakan la kt kg nnt..:)ngee...beshnye balik kg...:)

No comments:

Labels

2011 (1) adik wafa (2) anniversary (2) announcement (2) apa2 aje (3) artis (2) award (1) balik kampung (1) bengang (1) birthday (4) bisnes (7) blogger (5) Blogshop (1) bola (6) bola sepak (3) Cloth Diapers (3) contest (8) cookies (2) Digi (1) Dinner (1) DIY (1) donut (1) Extreme Cheesy 6 (1) family (10) fizaizonlineshop (1) Free Sample (1) GA (36) GA Family (1) game (1) Getuk Ubi (1) hadiah free (1) hadiah GA (1) header (1) HeartBeat (1) Hubby (3) iklan (1) Iman (9) info (2) interview (1) iPhone4 (1) isu semasa (8) jahitan (3) jalan2 (3) kampung (2) kecik studioz (1) kek (2) kerja (8) kesihatan (1) klinik (1) KPLI (1) kristal (1) Makan2 (6) marhaban (2) masak memasak (8) me (38) Mei-tai (1) memory (1) meniarap (1) menjahit (1) mood (1) movie (1) mrsm (1) mutiara (1) my blog (19) my family (2) my GA (9) my life (1) my love (2) ngeri (1) nothing (2) nuffnang (28) open house (2) opinion (1) Our Life (8) Our Love (18) Perlis (1) pizza hut (1) pregnancy (9) promotion (1) ptptn (1) puasa sunat (2) raya (10) reminder (2) Renungan (1) result GA (2) RM (1) Ruam (1) runner aka tshirt Agent (1) sabah (1) selsema (1) song (1) spam (1) Strawbearu (8) streamyx (2) stress (1) sukan (2) tag (2) tart nenas (1) teether (1) telekung kanak-kanak (1) tips (1) travian (1) tshirt (4) Wafa (50) wafa. breasfeed (2) walker (3) winner (1) wish (2)