Followers

fizaiz cookies

fizaiz cookies
RM 10/balang.tempahan?contact 012-595 3789 (fizah)

Monday, August 4, 2014

first trial post entry guna hp..

Assalamualaikum..
Dh lma xbukak blog..smlm tgk blog MZ..Dh bersalin pn MZ smlm..murah rezeki dia

Ni first time try update blog guna hp..xbrp nk reti lg..tp xpe..slow2 godek..hehe..

I'm pregnant again ;-) alhamdulillah..10weeks dh skrg..masih mabuk skit2..byk rehat je skrg..cpt penat

K..nnt update lg..srnk skit sbb dh boleh update guna hp..yeay!

2 comments:

efa fairuz said...

yeay!

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Labels

2011 (1) adik wafa (2) anniversary (2) announcement (2) apa2 aje (3) artis (2) award (1) balik kampung (1) bengang (1) birthday (4) bisnes (7) blogger (5) Blogshop (1) bola (6) bola sepak (3) Cloth Diapers (3) contest (8) cookies (2) Digi (1) Dinner (1) DIY (1) donut (1) Extreme Cheesy 6 (1) family (10) fizaizonlineshop (1) Free Sample (1) GA (36) GA Family (1) game (1) Getuk Ubi (1) hadiah free (1) hadiah GA (1) header (1) HeartBeat (1) Hubby (3) iklan (1) Iman (9) info (2) interview (1) iPhone4 (1) isu semasa (8) jahitan (3) jalan2 (3) kampung (2) kecik studioz (1) kek (2) kerja (8) kesihatan (1) klinik (1) KPLI (1) kristal (1) Makan2 (6) marhaban (2) masak memasak (8) me (38) Mei-tai (1) memory (1) meniarap (1) menjahit (1) mood (1) movie (1) mrsm (1) mutiara (1) my blog (19) my family (2) my GA (9) my life (1) my love (2) ngeri (1) nothing (2) nuffnang (28) open house (2) opinion (1) Our Life (8) Our Love (18) Perlis (1) pizza hut (1) pregnancy (9) promotion (1) ptptn (1) puasa sunat (2) raya (10) reminder (2) Renungan (1) result GA (2) RM (1) Ruam (1) runner aka tshirt Agent (1) sabah (1) selsema (1) song (1) spam (1) Strawbearu (8) streamyx (2) stress (1) sukan (2) tag (2) tart nenas (1) teether (1) tips (1) travian (1) tshirt (4) Wafa (50) wafa. breasfeed (2) walker (3) winner (1) wish (2)