Followers

fizaiz cookies

fizaiz cookies
RM 10/balang.tempahan?contact 012-595 3789 (fizah)

Friday, May 15, 2009

JOB HUNTING!

nape job hunting??sebab dah mula rase bosan yg amat dok umah..huhu..nk kje..bila dpt call from my mom telling something that not so cool..i really hope that i can get any-halal job as soon as possible..sian kt my mom n dad at home..skrg ni hujan xmenentu..so it's not so good to rubber tapper like my father..mujur la adik sy dua org je kt umah tu..kalo ramai lagi xtau la nk kata..huhu..moga2 Allah tunjukkan jalan n murahkan rezeki saya..sy nk bantu family sy:)

sy harap sangat dapat kje dlm masa yg terdekat ni..besides pity my hubby la,kje sorang2..walaupun dia sangat baik n xpernah merungut tapi saya tetap kesian kt dia..huhu..sabar ye abang..i'll find suitable job as soon as possible..pray for me k..:D

to my hubby..
thank you so much dear for being very understanding..:) love u owez..


2 comments:

||kiena|| said...

mmg susa cr keje,.. nway All d Best eh!

fizah_ismail said...

tenkiu Kiena..nyway, selamat pindah umah baru:)

Labels

2011 (1) adik wafa (2) anniversary (2) announcement (2) apa2 aje (3) artis (2) award (1) balik kampung (1) bengang (1) birthday (4) bisnes (7) blogger (5) Blogshop (1) bola (6) bola sepak (3) Cloth Diapers (3) contest (8) cookies (2) Digi (1) Dinner (1) DIY (1) donut (1) Extreme Cheesy 6 (1) family (10) fizaizonlineshop (1) Free Sample (1) GA (36) GA Family (1) game (1) Getuk Ubi (1) hadiah free (1) hadiah GA (1) header (1) HeartBeat (1) Hubby (3) iklan (1) Iman (9) info (2) interview (1) iPhone4 (1) isu semasa (8) jahitan (3) jalan2 (3) kampung (2) kecik studioz (1) kek (2) kerja (8) kesihatan (1) klinik (1) KPLI (1) kristal (1) Makan2 (6) marhaban (2) masak memasak (8) me (38) Mei-tai (1) memory (1) meniarap (1) menjahit (1) mood (1) movie (1) mrsm (1) mutiara (1) my blog (19) my family (2) my GA (9) my life (1) my love (2) ngeri (1) nothing (2) nuffnang (28) open house (2) opinion (1) Our Life (8) Our Love (18) Perlis (1) pizza hut (1) pregnancy (9) promotion (1) ptptn (1) puasa sunat (2) raya (10) reminder (2) Renungan (1) result GA (2) RM (1) Ruam (1) runner aka tshirt Agent (1) sabah (1) selsema (1) song (1) spam (1) Strawbearu (8) streamyx (2) stress (1) sukan (2) tag (2) tart nenas (1) teether (1) telekung kanak-kanak (1) tips (1) travian (1) tshirt (4) Wafa (50) wafa. breasfeed (2) walker (3) winner (1) wish (2)