Followers

fizaiz cookies

fizaiz cookies
RM 10/balang.tempahan?contact 012-595 3789 (fizah)

Saturday, September 25, 2010

~~wafa n her walker cum rocker!!~~

last Thursday nite, kami ke Parit Raja, mencari walker utk Wafa..yg ni kira dual function la..rocker n walker..sy mmg xbrapa nk kasi lagi Wafa bergerak guna walker ni..kalo boleh nk biar betul2 kuat dulu kaki n lutut dia..ni pandangan masing2 la kan..:) my hubby pn br2 ni je setuju nk beli walker ni..

Wafa punya la seronok bila letak dlm walker tu..haha..ala2 pelik pn ada, tp bila kami letak, dia terus je nk main ngan mainan2 yg ada kt depan dia..tapi mcm biasa la..bila snap gambar, sempat lagi ready..:)

mula2 amik gambar..

close-up..

pastu dh xheran umi dia pegang kamera..dh excited nk main :)

ni la aksi2 Wafa masa 1st day n 1st time dpt walker..:) ni hasil duit raya Wafa ye..hihi..:)


3 comments:

ASaDa RyutaRo said...

wahh.. byk jugak duit raya wafa ea.. sy plak xde duit raya tahun ni. huhu..

**best nama wafa..

aanie said...

umur wafa dah bape bln ni?sy pun rasa nak belikan adam walker gak....tp takut dia xleh duduk lg...

hafizah_ismail said...

aanie,

wafa dh 7 bulan lebih..awal bulan dpn dh masuk 8 bulan..dia dh bleh duduk..kuat dh pinggang, tu yg kasi walker dh kt dia :)

Labels

2011 (1) adik wafa (2) anniversary (2) announcement (2) apa2 aje (3) artis (2) award (1) balik kampung (1) bengang (1) birthday (4) bisnes (7) blogger (5) Blogshop (1) bola (6) bola sepak (3) Cloth Diapers (3) contest (8) cookies (2) Digi (1) Dinner (1) DIY (1) donut (1) Extreme Cheesy 6 (1) family (10) fizaizonlineshop (1) Free Sample (1) GA (36) GA Family (1) game (1) Getuk Ubi (1) hadiah free (1) hadiah GA (1) header (1) HeartBeat (1) Hubby (3) iklan (1) Iman (9) info (2) interview (1) iPhone4 (1) isu semasa (8) jahitan (3) jalan2 (3) kampung (2) kecik studioz (1) kek (2) kerja (8) kesihatan (1) klinik (1) KPLI (1) kristal (1) Makan2 (6) marhaban (2) masak memasak (8) me (38) Mei-tai (1) memory (1) meniarap (1) menjahit (1) mood (1) movie (1) mrsm (1) mutiara (1) my blog (19) my family (2) my GA (9) my life (1) my love (2) ngeri (1) nothing (2) nuffnang (28) open house (2) opinion (1) Our Life (8) Our Love (18) Perlis (1) pizza hut (1) pregnancy (9) promotion (1) ptptn (1) puasa sunat (2) raya (10) reminder (2) Renungan (1) result GA (2) RM (1) Ruam (1) runner aka tshirt Agent (1) sabah (1) selsema (1) song (1) spam (1) Strawbearu (8) streamyx (2) stress (1) sukan (2) tag (2) tart nenas (1) teether (1) telekung kanak-kanak (1) tips (1) travian (1) tshirt (4) Wafa (50) wafa. breasfeed (2) walker (3) winner (1) wish (2)