Followers

fizaiz cookies

fizaiz cookies
RM 10/balang.tempahan?contact 012-595 3789 (fizah)

Thursday, July 21, 2011

akhirnya....

malaysia tewas kepada chelsea dengan 1-0...hmm..ok la..walau pun gol tu macam xgol je..haha..awal2 main tgok chelsea cam sengajka je sepak x hala ke gol..asyik keluar je..haha..tp bila dah makin hujung2 tu dah nampak macam bersungguh2 nak score..haha..so far, apepun, main2 ke..mmg main ke..yg penting player2 malaysia dapat pengalaman main ngan world class player...:) n credit too for defender...boleh puji aa...hehe..

mudah2an player2 dari malaysia dapat meneruskan rentak dan tidak ketandusan bakat2 di masa akan datang...

footnote: td kat kedai dah la bising..ok  lg la..dah nama pun siaran bla...tp ada sekor ni mamat ni , tau la sokonh chelsea, tp jgn aa peleceh playe rmalaysia!!!!huh..GRRRR.....

3 comments:

amir aizat said...

xdpat tgk game smlm,huhu

hafizah_ismail said...

alahai..rugi2..haha

Lily Suhaili said...

Hahaha tapi Chelsea memang tak hebat .
Boleh 1 gol jea :D
Malaysia tetap hebat . Ngahaha

Labels

2011 (1) adik wafa (2) anniversary (2) announcement (2) apa2 aje (3) artis (2) award (1) balik kampung (1) bengang (1) birthday (4) bisnes (7) blogger (5) Blogshop (1) bola (6) bola sepak (3) Cloth Diapers (3) contest (8) cookies (2) Digi (1) Dinner (1) DIY (1) donut (1) Extreme Cheesy 6 (1) family (10) fizaizonlineshop (1) Free Sample (1) GA (36) GA Family (1) game (1) Getuk Ubi (1) hadiah free (1) hadiah GA (1) header (1) HeartBeat (1) Hubby (3) iklan (1) Iman (9) info (2) interview (1) iPhone4 (1) isu semasa (8) jahitan (3) jalan2 (3) kampung (2) kecik studioz (1) kek (2) kerja (8) kesihatan (1) klinik (1) KPLI (1) kristal (1) Makan2 (6) marhaban (2) masak memasak (8) me (38) Mei-tai (1) memory (1) meniarap (1) menjahit (1) mood (1) movie (1) mrsm (1) mutiara (1) my blog (19) my family (2) my GA (9) my life (1) my love (2) ngeri (1) nothing (2) nuffnang (28) open house (2) opinion (1) Our Life (8) Our Love (18) Perlis (1) pizza hut (1) pregnancy (9) promotion (1) ptptn (1) puasa sunat (2) raya (10) reminder (2) Renungan (1) result GA (2) RM (1) Ruam (1) runner aka tshirt Agent (1) sabah (1) selsema (1) song (1) spam (1) Strawbearu (8) streamyx (2) stress (1) sukan (2) tag (2) tart nenas (1) teether (1) telekung kanak-kanak (1) tips (1) travian (1) tshirt (4) Wafa (50) wafa. breasfeed (2) walker (3) winner (1) wish (2)